"Kronika Świąteczna" Netflixa została obejrzana ponad 20 milionów razy w jeden tydzień - Electronic Beats Poland
Feed/Music

„Kronika Świąteczna” Netflixa została obejrzana ponad 20 milionów razy w jeden tydzień

Za 10 % jest odpowiedzialny prawdopodobnie mój syn, który naprawdę nie chciał przestać oglądać tego filmu nawet po jego zakończeniu. Dla Netflixa to taki przedświąteczny prezent gwiazdkowy bo chyba mało kto spodziewał się, że projekt o „bardziej realnym” Świętym Mikołaju będzie takim hitem. Jak podliczyli pracownicy Netflixa takie zainteresowanie filmem można przełożyć na kinowe otwarcie na poziomie 200 milionów dolarów.

Nawet dla grającego główną rolę Kurta Russella jest to prawdopodobnie największe otwarcie filmowe w karierze.

Widzieliście już projekt Netflixa? Myślicie, że film ma szansę na stałe dołączyć do legendarnej grupy filmów, które trzeba oglądać w okolicach świąt?