Electronic Beats Poland

5 wyjątkowych gier, o których zapomnieliśmy a nie powinniśmy

Gdy dostajemy co kilka miesięcy kolejne wyjątkowe tytuły na nasze konsole czy komputery łatwo jest zapomnieć o grach, które lata temu zasługiwały na największy możliwy poklask. Oczywiście pamiętamy te największe hity jak “Baldur’s Gate”, “Neverwinter Nights”, “Lemmings” czy nawet pierwsze “Diabło”, ale łatwo jest zapomnieć o tytułach, które były wspaniałe, ale z jakiegoś powodu nie były aż tak uwielbiane.

Poniżej postanowiliśmy przygotować krótką listę tytułów, do których wydaje nam się warto sięgnąć ponownie i poczuć ich wyjątkowość.

Dark Messiah: Might and Magic

“Dark Messiah” po dziś dzień jest królem walki wręcz w FPP. Twórcy z Arkane próbowali powtórzyć genialną mechanikę walki mieczem w “Dishonored”, ale w “Mesjaszu” trafili idealnie dając graczom pełnię możliwości.

YouTube

By loading the video, you agree to YouTube's privacy policy.
Learn more

Load video

Metal Arms: Glitch in the System

Wyjątkowa mechanika w tym tytule pozwalała nam przejąć kontrolę nad przeciwnikami. W naszym rynsztunku mieliśmy granat, który powodował że wrogowie dołączali do nas i walczyli razem z nami. System upgrade’ów postaci i broni był idealnie wyważony pozwalając na powolny, ale interesujący rozwój wszystkich sprzętów. Przegapiony brylant wśród gier.

YouTube

By loading the video, you agree to YouTube's privacy policy.
Learn more

Load video

Tomba 2

Jedna z najlepszych gier około-RPG w historii pierwszego playaka. Dziwaczna ekscytująca historia zapadła w pamięć każdemu kto kiedykolwiek położył rękę na tym tytule i chociaż oryginalna “Tomba” też jest wspaniała to dwójka, jak mówi VideoGameDunkey, to “masterpieeeece”.

YouTube

By loading the video, you agree to YouTube's privacy policy.
Learn more

Load video

Crimson Skies

Mało jest gier po dziś dzień, które opierają się tylko i wyłącznie na lataniu. Gdy młody ja mógł zasiąść za sterami po pożyczeniu od kolegi Joysticka od razu przeniosłem się do nieba… w przenośni i dosłownie. Oczywiście tytuł był mocno arcade’owy, ale nie na tyle, aby pozbawić graczy uczucia, że faktycznie pilotują samolot.

YouTube

By loading the video, you agree to YouTube's privacy policy.
Learn more

Load video

Grandia

Skomplikowany i trudny do nauczenia się system walki i magii był wrzutem na dupie. Ale gdy w końcu udało się go opanować możliwość korzystania z niego dawała uczucie spełnienia.  Jak napisał jeden z moich znajomych “Scenariusz w tej grze dał mi uczucie prawdziwej przygody. Żaden inny tytuł nie wywołał tego przez następne dwie dekady grania”

YouTube

By loading the video, you agree to YouTube's privacy policy.
Learn more

Load video

Published September 16, 2017.